Agris.cz - agrární portál

AISA: Plzeňské pivo preferuje polovina českých konzumentů

30. 8. 2001 | ČTK

Polovina českých konzumentů by dala při nákupu přednost plzeňským pivům Gambrinus a Pilsner Urquell, které vyrábí největší domácí pivovarnická skupina v čele s Plzeňským Prazdrojem, před ostatními značkami českých piv. Podle výsledků šetření agentury AISA ve druhém letošním čtvrtletí si 29 procent respondentů myslí, že výrok "stojí za to koupit" se hodí nejlépe k pivu Gambrinus. Na druhém místě skončilo pivo Pilsner Urquell, kterému by při nákupu dalo přednost 22 respondentů. Z pěti nejvýše hodnocených značek se na třetím místě sešlo pivo Radegast s budějovickým Budvarem, které preferuje deset procent pivařů a na páté příčce se umístil Staropramen s podporou šesti procent dotázaných konzumentů. Za nejkvalitnější pivo považuje 40 procent respondentů značku Pilsner Urquell. V pořadí hodnocení značek podle výroku "záruka kvality" je na druhém místě další plzeňské pivo Gambrinus, které za nejkvalitnější značku považuje 19 procent konzumentů. Budvar podpořilo na třetím místě v otázce kvality 12 procent respondentů, kvalitu značky Radegast ohodnotilo sedm procent konzumentů a pátým nejkvalitnějším pivem označilo pět procent vyznavačů zlatého moku pivo Staropramen.


Zdroj: ČTK, 30. 8. 2001





© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.

Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 19.05.2024 07:58