Agris.cz - agrární portál

Supermarkety bojují o lidi a zlevňují

15. 2. 2002 | Mladá fronta Dnes

Velké obchodní společnosti vyrazily do boje o zákazníka. Zvolily pro to ten nejpádnější argument - zlevňují. První vytáhly trumfy Tesco a Delvita. Tesco ode dneška sníží ceny u tisíce výrobků. "Proto na osm hodin v noci všechny hypermarkety Tesco zavřely. Během té doby byly vybrané položky označeny novým logem," říká generální ředitel Tesca v Česku David Turner. Pětašedesát procent ze zlevněného sortimentu budou podle zástupců Tesca tvořit potraviny, z toho přes polovinu čerstvé. Delvita zlevnila zhruba desetinu svého zboží už včera. Zároveň přitom zrušila zákaznickou kartu. Podle mluvčí Delvity Karin Petrikovitsové totiž z průzkumu vyplynulo, že zákazníci dávají přednost okamžitým výhodám před dlouhodobým sbíráním bodů v rámci věrnostního systému. Slevy zboží se mají pohybovat od pěti do patnácti procent, v některých případech budou až 30 procent. Největší maloobchodní společnost Ahold okamžitou akci nechystá, nabízí podle mluvčího firmy Arne Kejdany slevy podle tradičních nabídkových letáků.


Zdroj: Mladá fronta Dnes, 15. 2. 2002





© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.

Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 18.12.2025 08:11