Přes zdražení vzrostl Prazdroji prodej piva
2. 3. 2002 | Právo
Největší tuzemské pivovarnické skupině v čele s Plzeňským Prazdrojem vzrostl za měsíc po zdražení piva prodej sudového piva o více než pět procent. Zvýšení ceny všech pivních značek od 1. února až o korunu za půllitr tak nemělo podle manažera prodeje piva v ČR Jaromíra Žáčka zásadní vliv na jeho odbyt. Žáček sice připustil určitý pokles prodeje u lahvového piva počátkem února, ale ten podle něj způsobilo předzásobení u většiny odběratelů, kteří byli o zdražení piva v předstihu informováni. Naopak prodej sudového piva se během února v porovnání s loňským únorem zvýšil o více než pět procent. "Spotřebitelé si na nové ceny rychle zvykli a zdá se, že je ivelmi dobře přijali, doplnil Žáček. Loňský výstav Prazdroje dosáhl rekordních 5,122 miliónu hektolitrů. Odbyt se proti předcházejícímu roku zvýšil o 4,2 procenta. Výstav celé skupiny včetně pivovarů Radegast a Velké Popovice meziročně vzrostl o 3,1 procenta na 7,966 miliónu hektolitrů.
Zdroj: Právo, 2. 3. 2002
© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.
Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 22.12.2025 01:34
