Budvar dokončil centrální sklad propagace a změnil design výrobků
17. 5. 2002 | ČTK
Centrální sklad propagace o rozloze 1200 metrů čtverečních a kapacitou 1370 paletových míst dokončil nákladem 45 miliónů korun n.p. Budějovický Budvar. Podle ředitele Jiřího Bočka tak podnik završil další etapu investic do modernizace a zkvalitňování infrastruktury pivovaru. Budvar dnes současně představil nový design výrobků - světlého ležáku, světlého výčepního piva, nealkoholického piva a piva BUD. "Ke změně obalů jsme se rozhodli proto, že jejich design již neodpovídal image značky Budějovický Budvar a jejímu postavení na trhu," vysvětlil důvody změn vedoucí marketingu pivovaru Daniel Jírovec. Grafickou úpravou prošel nejen design samotných obalů, ale i jejich jednotlivých prvků, například pečeti na krčku lahví. Boček připomněl, že drobné úpravy vzhledu a grafiky obalů pivovar provádí průběžně, poslední zásadní změny však jsou z roku 1993. Jednorázové náklady na nový vzhled obalů vyčíslil pivovar zhruba na šest miliónů, ale jen výměna etiket přišla na dalších osm miliónů korun. Nejvýrazněji se změny projevily na etiketách světlého výčepního a nealkoholického piva. "Celkem jsme loni investovali 388 miliónů korun, z nichž 179 miliónů bylo určeno na technologie a asi 130 miliónů na budování obchodní sítě. Tu jsme dokončili dubnovým otevřením již osmého obchodního střediska, které vyrostlo v Brně," uvedl Boček. V předchozích letech se investice, které pivovar pořizuje pouze z vlastních zdrojů, pohybovaly mezi 300 až 350 milióny korun.
Zdroj: ČTK, 17. 5. 2002
© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.
Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 18.12.2025 14:18
