Poděbradka čeká letos zvýšení tržeb o deset procent
4. 10. 2002 | ČTK
Jeden ze tří nejvýznamnějších tuzemských producentů minerálních vod, akciová společnost Poděbradka, čeká letos zvýšení tržeb asi o deset procent. K vyššímu obratu přispěla především přírodní minerální voda z nového vrtu, kterou společnost uvedla na trh letos v květnu. Dnes to řekl obchodní ředitel Jaroslav Barvíř. Odhad úspěšnosti letošního hospodaření nechce ale zatím přeceňovat. Zda jde o úspěšný posun či stagnaci bude možné podle něj posoudit až ve chvíli, kdy bude znát konečné výsledky dalších tuzemských výrobců minerálek. Letos v pololetí zvýšila Poděbradka produkci o 21 procent na 688.730 hektolitrů. Podobně se zvýšily tržby, které dosáhly 468 miliónů korun, tedy o pětinu více než ve stejném období minulého roku. V roce 2001 společnost dosáhla čistého zisku 27,8 miliónu korun. Prodej zvýšila o necelých pět procent na 1,1 miliónu hektolitrů a tržby o 7,7 procent na 712,5 miliónů korun. Akciová společnost Poděbradka vyrábí minerální vody a další nealkoholické nápoje včetně ledových čajů a ovocných nápojů pod názvem Sunday. Původně společnost s ručením omezeným se letos změnila na akciovou společnost. Zaměstnává zhruba 160 lidí.
Zdroj: ČTK, 4. 10. 2002
© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.
Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 22.12.2025 11:10
