EURO: Staropramen bude jednou z šesti prémiových značek Interbrew
10. 12. 2002 | ČTK
Pivo Staropramen bude zařazeno mezi šest globálních prémiových značek belgické pivovarnické společnosti Interbrew. Jak uvedl ředitel Pražských pivovarů Vincent Lefére v rozhovoru pro internetový server EURO OnLine, Staropramen je klíčovým produktem Pražských pivovarů a přestoupení do prémiových značek posílí jeho pozici. Staropramen se díky tomu ocitne ve společnosti takových značek, jako je Beck's, Stella Artois, Hoegaarden, Leffe či Bass Ale. Zviditelnit by se měl především na hlavních exportních trzích v Německu, na Slovensku, v Británii, Švédsku a Rusku. Zároveň by zařazení Staropramenu mezi prémiová piva mělo usnadnit expanzi Pražských pivovarů na dalších trzích, dodává Euro. V České republice patří Pražským pivovarům na žebříčku producentů piva druhá příčka. Ročním prodejem 2,5 miliónu hektolitrů zásobují 14 procent tuzemského trhu. Firma je zároveň třetím největším českým vývozcem piva. Majoritním vlastníkem Pražských pivovarů je od roku 2000 belgická pivovarnická skupina Interbrew, objemem produkce světová pivovarnická trojka po Anheuser-Busch a SAB & Miller. Interbrew prodává pivo ve více než 120 zemích, uzavírá EURO OnLine.
Zdroj: ČTK, 10. 12. 2002
© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.
Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 15.12.2025 22:39
