Pivovary podepsaly kodex o reklamě
17. 1. 2003 | Právo
Kodex samoregulace v oblasti reklamy, podpory prodeje a promotion akcí v českém pivovarnictví podepsal v úterý také zástupce akciové společnosti Starobrno. Oznámil to ve čtvrtek nový předseda představenstva František Krakeš. Za své pivovary podepsaly rovněž pivovarnické skupiny Plzeňský pivovar, Krušovice, Budvar, Pražské pivovary. "K podpisu se může připojit kterýkoli český či moravský pivovar," sdělil Krakeš Právu. Společná iniciativa odpovědných výrobců piva vznikla, stojí v úvodu dokumentu, aby koordinovala a řídila úsilí výrobců a prodejců piva zaměřené na podporu zodpovědné, umírněné konzumace piva a na prevenci zneužívání jejich produktů. Účinek piva se nesmí podle kodexu spojovat se sexuálním úspěchem. Z Brna se exportuje nejvíce Ležák a speciální pivo Červený drak. Export vzrostl proti roku 2001 o 9000 hektolitrů. Vyváží se do Švédska, Rakouska, na Slovensko, do Velké Británie, USA a do Německa. Starobrno nebude v nejbližších týdnech zvedat ceny, nicméně podle Krakeše očekávají potom vzestup cen o desetihaléře v souvislosti s růstem cen vstupů. "Zdražili naši největší konkurenti," dodal předseda představenstva.
Zdroj: Právo, 17. 1. 2003
© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.
Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 19.12.2025 14:12
