Ministerstvo vybralo firmy na eurokampaň
17. 3. 2003 | Hospodářské noviny
Ministerstvo vybralo firmy na eurokampaň Agentury, které se budou podílet na kampani před referendem o vstupu do EU, nežádají za svou práci finanční odměnu. "Všechny považují tuto práci za prestižní," řekla ředitelka komunikačního odboru ministerstva zahraničí Jana Adamcová. Základ týmu pro práci na kampani tvoří Josef Havelka z agentury Leo Burnett, Marek Šebesťák z agentury MARK/BBDO a Jan Binar z agentury McCann Erickson Prague.
Zdroj: Hospodářské noviny, 17. 3. 2003
© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.
Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 22.12.2025 19:15
