SOS bude protestovat proti nevyžádané reklamě
24. 4. 2003 | Agris
Sdružení ochrany spotřebitelů ČR (SOS) vyzývá spotřebitele, kteří byli prostřednictvím telefonu osloveni nabídkou služeb některé firmy a cítí se být takovou nevyžádanou reklamou obtěžováni, aby kontaktovali centrálu SOS v Praze.
"Ktomu, aby SOS mohlo iniciovat kroky na ochranu spotřebitelů u příslušných státních institucí, potřebuje argumentovat zcela průkaznými případy," konstatovala Jana Luhanová zuvedené organizace. Občané, kteří považují nabídky služebb za metody zasahující do svého soukromí, by měli především zaznamenat datum a čas obtěžujícího telefonátu, název firmy, která nějaké služby nabízela a typ nabízené služby.
Zdroj: Agris, 24. 4. 2003
© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.
Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 26.12.2025 15:27
