Agris.cz - agrární portál

Budvar změní vizuální prezentaci značky asi v 1400 restauracích

30. 4. 2003 | ČTK

Pivovar Budějovický Budvar změní v průběhu dvou let kompletní vizuální prezentaci značky asi v 1400 gastronomických provozovnách. Projekt, v jehož rámci se změní vývěsní štíty a další venkovní i vnitřní reklamní prvky restaurací, pivovar zahájí na jihu Čech a v Praze. Dnes to řekl vedoucí marketingu Budějovického Budvaru Daniel Jírovec. "Prioritně budou nové reklamní prvky použity na restauracích, které se nacházejí v atraktivních lokalitách v centrech měst a na hlavních třídách," řekl dnes Jírovec. Náklady na změnu tváře budvarských restaurací a hostinců neuvedl. Budvar se v ČR čepuje zhruba v 3500 restauracích. V těch menších se podle Jírovce budou měnit pouze jednotlivé reklamní prvky. Cílem projektu je zvýraznění prezentace na místě prodeje, aby korespondovala s prémiovým postavením značky na trhu. Pro Budvar, který buduje vlastní síť Budvar barů a také pivnic Budvarka, je gastronomie klíčovým segmentem trhu. "V restauracích a hostincích roste spotřeba ležáku a Budvar je znám především jako výrobce ležáku. V maloobchodě se naopak prodává přibližně z 80 procent pivo výčepní," vysvětlil Jírovec.


Zdroj: ČTK, 30. 4. 2003





© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.

Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 27.12.2025 06:58