Agris.cz - agrární portál

Zisk výrobce nápojů Campari v pololetí klesl

10. 9. 2003 | ČTK

Čistý zisk italského výrobce nápojů Campari v prvním pololetí klesl o 12,6 procenta na 28 milionů eur kvůli vyšší daňové zátěži. Oznámila to dnes firma, ale dodala, že v celém letošním roce hodlá i nadále dosáhnout zhruba desetiprocentního růstu tržeb. Zisk před úroky, zdaněním a odpisy (EBITDA) vzrostl o 4,8 procenta na 78,9 milionu eur. Tržby v pololetí díky vysokému prodeji alkoholických nápojů stouply o 8,5 procenta na 332,7 milionu eur. Za stálých měnových kurzů by se tržby zvýšily dokonce o 16,7 procenta. Generální ředitel společnosti Marco Perelli-Cippo prohlásil, že očekává další růst ve Spojených státech, které jsou po Itálii největším zdrojem příjmů firmy. Dodal rovněž, že společnost má i nadále zájem o akvizice, napsala agentura Reuters. Společnost Campari je známá hlavně hořkým likérem stejného jména. Vlastní však také další značky jako Cinzano, Ouzo, Lemonsoda, Skyy Vodka a Jägermeister. Firma působí ve 190 zemích a mezi výrobci alkoholických nápojů zaujímá v současnosti deváté místo na světě.


Zdroj: ČTK, 10. 9. 2003





© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.

Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 27.12.2025 08:53