Agris.cz - agrární portál

Firma Procházka ve třetím čtvrtletí zvýšila prodej masa o 10 pct

30. 10. 2003 | ČTK

Roudnická společnost Procházka prodala ve třetím čtvrtletí 6600 tun masa, což je meziročně o deset procent více. Dnes to řekl Martin Mráz, šéf marketingu firmy, která patří mezi pět největších producentů masa a masných výrobků v zemi. Loni od července do září firma prodala necelých 6000 tun masa. Podnik podle Mráze do září hospodařil se ziskem, jeho výši ale neuvedl. Obrat za třetí čtvrtletí činil 373 milionů korun, z toho pak více než polovina připadala na masné výrobky.

Společnost Procházka chce uspět i na evropském trhu. Pomoci by jí k tomu mělo i nové ocenění Klasa, jež uděluje ministerstvo zemědělství. Výrobky s touto značkou totiž podle Mráze splňují přísné normy a jsou vyrobeny převážně z českých surovin. Z produkce roudnické firmy tuto značku má Ústecká klobása, Krůtí klobása se sýrem a telecí paštika.


Zdroj: ČTK, 30. 10. 2003





© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.

Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 17.12.2025 02:28