Rodinný pivovar Bernard do konce září zvýšil výstav i tržby
7. 11. 2003 | ČTK
Humpolecký Rodinný pivovar Bernard do konce září meziročně zvedl výstav piva o 15 procent na 94.000 hektolitrů. Prodeji piva přálo mimořádně horké léto. Tržby za pivo se proti loňsku zvýšily o třetinu na téměř 130 milionů korun. Podle mluvčího Zdeňka Mikuláška se kromě vyššího výstavu projevilo i lednové zvýšení ceny piva a rostoucí poptávka po exkluzivním svátečním ležáku.
Prodej podpořily i dlouhodobé investice do obchodní činnosti, které pivovaru otevírají cestu do dalších restaurací v celé republice. Pivovar také dbá na propagaci; letos získal několik ocenění v oblasti reklamy, naposled počátkem listopadu za reklamní motiv Smrt otvíráku. Zlatou pecku mu udělila Asociace českých reklamních agentur.
"Dneska se bez reklamy žádný výrobek neobejde. My nemáme tak velké finanční prostředky, proto volíme reklamu, která je zajímavá a vtipná; snažíme se upoutat," řekl Mikulášek. Podle něj se firmě osvědčila spolupráce s odbornou firmou. Pivovar chystá velkou kampaň na reklamních plochách po celé republice koncem roku a další na jaře. Podnik letos dokončil stavbu haly na stáčení piva do sudů za 30 milionů korun a dalších 6,5 milionu do listopadu investoval do rozšíření kvasných kapacit.
Humpolecký výrobce nepasterizovaného piva zaměstnává 85 lidí. V minulém roce zvýšil výstav o 15 procent na 109.000 hektolitrů a za pivo tržil 116 milionů korun.
Zdroj: ČTK, 7. 11. 2003
© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.
Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 26.12.2025 09:13
