Supermarket na potraviny
9. 7. 2004 | Hospodářské noviny
Obchodní strategii Delvity přiblížila zpráva Pestřejší sortiment za vyšší ceny, která se objevila v Ekonomu č. 26. PR zastoupení Delvity upřesňuje znění jejího posledního odstavce. Volné hranice v rozšířené Unii umožňují Delvitě denně zásobovat prodejny čerstvými saláty přímo z Belgie. Řetězec současně rozšířil nabídku masných a mléčných výrobků z členských států EU. Dovážené zboží se ale prodává v přepočtu za stejnou cenu jako v zahraničí, takže je nutno pečlivě vybírat, aby výrobky nebyly dražší než obdobné české. Český sortiment je i nadále v prodeji a firma i do budoucna počítá s převahou kvalitního sortimentu domácí provenience.
Zdroj: Hospodářské noviny, 9. 7. 2004
© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.
Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 17.12.2025 12:03
