Agris.cz - agrární portál

Nestlé spouští strategii „Wellness“

9. 3. 2005 | Potravinářská komora

Největší světový výrobce potravin Nestlé se chystá na obaly svých produktů umístit informace o energetické hodnotě výrobků. Tento krok je součástí globální strategie firmy "Wellness", která chce konzumentům ulehčit výběr zdravých a dietních potravin. První nové obaly by se měly objevit v Británii příští měsíc, do konce roku plánuje Nestlé UK takto obměnit 80 % produktů. Nestlé je tak další z firem, která reaguje na sílící tlak na kvalitu potravin, které mohou podporovat obezitu.


Zdroj: Potravinářská komora, 9. 3. 2005





© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.

Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 25.12.2025 17:55