Agris.cz - agrární portál

Dva ze tří prodaných sektů jsou ze Starého Plzence

26. 4. 2005 | Mladá fronta Dnes

Stále více sektu prodávaly v hypermarketech každým rokem jeho výrobci. Tenhle trend se loni zastavil. V obřích prodejnách nakoupili zákazníci osmadvacet procent z produkce šumivých vín, to je stejně jako v roce 2003. Firma Bohemia Sekt chce letos rozjet několik kampaní, aby posílila prodej - cílem je udělat z pití sektu celoroční záležitost, ne jen ke slavnostním příležitostem. Bohemia Sekt zůstává jasně největším prodejcem v tuzemsku, podle prodaných litrů jí patří 65 procent trhu. Za západočeskou firmou následuje s 18 procenty Soaré Sekt, pět procent tvořily dovozové sekty.

Nárůst prodejů sektů na rozdíl od hypermarketů zaznamenaly diskonty, které prodaly téměř pětinu všech českých i dovozových sektů. „Citelný byl zejména nástup Lidlu,“ říká Martin Fousek, manažer marketingu Bohemia Sekt.


Zdroj: Mladá fronta Dnes, 26. 4. 2005





© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.

Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 14.12.2025 15:36