Coca-Cola inovuje dietní nápoj Fresca
28. 5. 2005 | Hospodárske noviny
Americká společnost Coca-Cola hodlá představit svůj dietní nealkoholický nápoj Fresca v nové podobě. Firma tak chce získat zákazníky, kteří stále více dbají o své zdraví a mají strach z kalorií. Změna značky Fresca, která je stará 39 let, přichází v době, kdy společnost zahajuje prodej řady nových dietních nápojů. Jsou to například Diet Coke, který je slazený oblíbenou náhražkou cukru Splenda, a Coca-Cola Zero, nekalorický nápoj se stejnou chutí jako u klasické Coca-Coly.
Od září budou mít láhve a plechovky s citrusovým nápojem Fresca nové logo a grafiku. Je to první přeměna zeleného a žlutého balení nápoje Fresca od roku 1996, uvedl mluvčí společnosti Scott Williamson. Kromě toho se v obchodech objeví i dvě nové příchuti. Společnosti chce získat ty zákazníky, kteří se odklánějí od nealkoholických nápojů s obsahem cukru ke zdravějším nízkokalorickým nebo nekalorickým nápojům, jako jsou voda nebo džusy s omezeným obsahem cukru.
Zdroj: Hospodárske noviny, 28. 5. 2005
© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.
Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 16.12.2025 01:47
