Agris.cz - agrární portál

Pivovar Radegast si loni vedl hůře, Ostravar naopak rostl

21. 6. 2005 | ČTK

Dva největší producenti piva v Moravskoslezském kraji, pivovary Radegast a Ostravar, si loni vedli rozdílně v prodeji piva. Zatímco Pivovar Radegast ze společnosti Plzeňský Prazdroj vyrobil 2,156 milionu hektolitrů proti předloňským 2,234 milionu hektolitrů, piva značky Ostravar se prodalo 575.000 hektolitrů, o pětinu více než v roce 2003 a nejvíce v jeho novodobé historii. Vyplynulo to ze srovnání údajů obou pivovarů. Oba producenti piva se snaží vytěžit maximum zejména z letních měsíců, které jsou hlavní prodejní sezonou.

I na letošek chystají prodejní či zábavné akce a počítají s nárůstem výstavu. Společnost Pivovary Staropramen podpoří letní prodej svého Pivovaru Ostravar například tím, že v červenci spustí billboardovou kampaň, řekl brand manager značky Ostravar Pavel Barvík. Svou pozornost zaměří i na podporu letních zahrádek, vybrané hypermarkety budou zásobeny multibalením svých deseti piv. Pivovar Radegast ze společnosti Plzeňský Prazdroj chce uspět i v případě, že se bude opakovat loňské extrémně chladné léto, řekl regionální ředitel Plzeňského Prazdroje pro Moravu Dušan Holý. Podle něj Pivovar Radegast očekává v souladu s vývojem na trhu meziroční nárůst výstavu o 1,5 až dvě procenta. Pivovar plánuje zvýšit prodej piva značky Radegast na horských chatách a restauracích. Konzumenty této značky chce na hory přilákat rozšiřováním cyklostezek.


Zdroj: ČTK, 21. 6. 2005





© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.

Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 15.12.2025 21:21