Agris.cz - agrární portál

Tesco dvojnásobným vítězem RETAIL BUSINESS MIXER

28. 6. 2005 | Potravinářská komora

Neformální zahradní párty – první ročník RETAIL BUSINESS MIXER proběhl 23. června 2005 se v Letenském zámečku v Praze pod patronací společností Atoz Event a odbornými časopisy Zboží&Prodej a Bodycare. Informovala o tom Tina Behyňová z Atoz Event s tím, že šlo o setkání zástupců dvou zdánlivých protipólů ve světě retailu – výrobců a maloobchodních řetězců na neutrální půdě. „Pro více než tři stovky zástupců obchodníků, výrobců FMCG a dodavatelů do retailu se čtvrteční večer stal jedinečnou příležitostí k vzájemné výměně zkušeností a navázání nových kontaktů,“ konstatovala.

Součástí večera bylo hodnocení názorů zúčastněných na kvalitu vzájemné spolupráce. Zástupci maloobchodních řetězců hlasovali o cenách pro výrobce a výrobci oceňovali spolupráci s obchodními řetězci. Výsledkem bylo vyhlášení vítězů retailových kategorií, které se v české historii uskutečnilo vůbec poprvé. Na rozdíl od jiných soutěží porota nebyla tajná, každý hodnocený se stal současně porotcem. Výsledky ankety: 1/ Kategorie „Nejúspěšnější značka v FMCG“: vítěz Coca – Cola 2/ Kategorie „Nejatraktivnější obal v FMCG“: vítěz Orion 3/ Kategorie „Nejvýstižnější reklamní kampaň“: vítěz Kofola 4/ Kategorie „Řetězec, se kterým nejraději spolupracuji“: vítěz Globus 5/ Kategorie „Nejkomplexnější nabídka výrobků“: vítěz Tesco 6/ Kategorie „Nejlepší spolupráce při prezentaci výrobků v místě prodeje“: vítěz Tesco. Pro účastníky byl připraven bohatý program her a soutěží – zlatá kreditní karta Kredit+ České spořitelny, pétanque, golf patování, trať Formule F1 a řada dalších. Záměr organizátora shromáždit specialisty z různých stran retailu a najít pomyslný most mezi jednotlivými stranami se vydařil. Zahájil tak tradici pravidelných neformálních setkávání odborníků, ve které bude organizátor, Atoz Event, pokračovat. Generálním sponzorem večera byla Česká spořitelna. K dalším partnerům patřily firmy FM Logistic, Pribina, SAP ČR, DHS, U&SLUNO, Jan Becher – Pernod Ricard, SSI Schäfer, Electra Trade a Pěkný-Unimex.


Zdroj: Potravinářská komora, 28. 6. 2005





© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.

Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 18.12.2025 05:16