Coca-Cola opět nejcennější světovou značkou
25. 7. 2005 | Hospodárske noviny
Coca-Cola předběhla softwarový kolos Microsoft a zůstává tak nadále nejcennější světovou značkou. Z neamerických firem se vyšplhal nejvýše finský výrobce mobilních telefonů Nokia. Vyplývá to ze zprávy konzultační skupiny Interbrand. Hodnota značky Coca-Cola činí nadále 67,5 miliardy dolarů. Hodnota druhého Microsoftu klesla oproti loňskému roku o dvě procenta a hodnota společnosti IBM, která se v žebříčku umístila na třetím místě, poklesla o jedno procento. Z neamerických firem si vedle Nokie vedla dobře také Toyota, jejíž hodnota stoupla o deset procent.
Zdroj: Hospodárske noviny, 25. 7. 2005
© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.
Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 20.12.2025 22:59
