V zemědělském muzeu televizní reklamy na pivo
5. 1. 2006 | Agris
Ve spolupráci s agenturou ARBOmedia s.r.o. a s mediální podporou deníku Právo, týdeníku ZEMĚDĚLEC, měsíčníku NOVÝ VENKOV a provozovatele serveru Svetpiva.cz pořádá Národní zemědělské muzeum (NZM) - jako doprovodný program k probíhající výstavě „Kde se pivo vaří…“ - ve dnech 10. ledna až 15. března 2006 Přehlídku televizních reklam na pivo. Informoval o tom dnes mediální manažer NZM Lubomír Maršík.
Přehlídka bude mít soutěžní charakter a představí se v ní dvacet televizních spotů devíti velkých českých pivovarů. Hlasy návštěvníků výstavy v první a odborná porota ve druhé kategorii po jejím skončení v březnu t.r. rozhodnou o vyhlášení nejlepší televizní reklamy na pivo. NZM poté udělí ceny vítězným pivovarům na slavnostní akci a z hlasů návštěvníků určených vítězům rozhodne losem i o cenách a odměnách pro návštěvníky.
Přehlídka bude probíhat každý otvírací den (úterý - neděle), přímo ve výstavních prostorách hlavního sálu muzea v přízemí, vždy mezi 9 a 17 hodinou. Hlasovací lístky obdrží návštěvníci společně s anketním listem od průvodců a po jejich správném vyplnění získá každý dospělý návštěvník jako odměnu jedno lahvové pivo a každý návštěvník do 18 let limonádu - dary sponzorujících pivovarů.
Zdroj: Agris, 5. 1. 2006
© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.
Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 14.12.2025 10:19
