Havlíčkobrodský pivovar loni zvýšil výstav díky odbytu v regionu
9. 2. 2006 | ČTK
Havlíčkobrodský Měšťanský
pivovar loni uvařil 93.500 hektolitrů piva, v porovnání s
předchozím rokem o 16 procent více. Nové odběratele získal
především mezi restauratéry v okolí. Počet zákazníků u sudového
piva se meziročně zvýšil o 12 procent, řekl dnes ČTK ředitel Jiří
Hušek. Naopak o něco méně se pivovaru dařilo v zahraničí.
"Koncentrujeme se na tuzemský trh, kde jsou velmi dobré
výsledky. Export spíš stagnuje," uvedl Hušek. Za hranice
směřovalo 6500 hektolitrů piva, tedy asi sedm procent ročního
výstavu. Největší množství pivovar dodal na Slovensko, menší
zakázky měl například v Austrálii nebo ve skandinávských zemích.
Měšťanský pivovar vaří tmavá i světlá piva především pod
značkou Rebel, kterou používá od 70. let minulého století.
K většímu prosazení značky v regionu má pomoci také nová
pivovarská restaurace, která bude v areálu podniku otevřena během
letošního června. "Chceme ukázat místním lidem kde, jak a v
ideálním případě také kdo pivo vaří," podotkl Hušek. Z budovy
blízko městského centra se kvůli restauraci museli odstěhovat
administrativní pracovníci pivovaru.
Zdroj: ČTK, 9. 2. 2006
© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.
Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 18.12.2025 02:20
