Zisk pivovaru Molson Coors klesl na polovinu
10. 2. 2006 | ČTK
Zisk společnosti Molson Coors Brewing, která je pátým největším výrobcem piva na světě, se ve čtvrtém čtvrtletí snížil o více než polovinu na 22,4 milionu dolarů z 55,7 milionu před rokem. Důvodem byly cenové tlaky a zostřená konkurence na klíčových trzích. Oznámila to dnes firma. Bez zahrnutí mimořádných položek dosáhl zisk 53,9 milionu dolarů, tedy 63 centů na akcii.
I tak ale zaostal za očekáváním analytiků, kteří jej podle průzkumu Reuters Estimates odhadovali v průměru na 85 centů na akcii. Čisté tržby se zvýšily na 1,38 miliardy dolarů z předchozích 1,13 miliardy. Analytici však počítali s výraznějším nárůstem na 1,52 miliardy dolarů.
Společnost vznikla v loňském roce spojením kanadského pivovaru Molson s americkým konkurentem Coors a nabízí například piva Molson Canadian a Coors Light. Firma dnes potvrdila, že úspory plynoucí z fúze by měly do konce roku 2007 dosáhnout minimálně 175 milionů dolarů, píše agentura Reuters.
Zdroj: ČTK, 10. 2. 2006
© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.
Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 15.12.2025 20:01
