Agris.cz - agrární portál

Stock uvádí na trh další moderní lihovinu

27. 3. 2006 | Agris

Společnost Stock Plzeň rozšiřuje svoji úspěšnou řadu Božkov o novou značku Božkov Zlatý. Informoval o tom dnes mediální zástupce společnosti Jiří Janoušek s tím, že novinka je určena především návštěvníkům klubů, barů či diskoték.

„Receptura Božkova Zlatého byla komponována s ohledem na vysokou popularitu nejrůznějších energetických nápojů. Tomu částečně odpovídá i jeho složení,“ uvedl ředitel prodeje a marketingu Stocku Plzeň Richard Švéda.

Božkov Zlatý je spojením jemného lihu, originální ovocné chuti, taurinu a kofeinu. Výsledná barva produktu dala značce jméno. Výrobek obsahuje 16 procent alkoholu a nejlépe chutná dobře vychlazený. Bude se prodávat v litrových lahvích.

Stock Plzeň předpokládá, že bude Božkov Zlatý dodávat především do gastronomických zařízení, s největší pravděpodobností se ovšem objeví i v maloobchodní síti. Společnost přitom počítá s odbytem kolem 150 tisíc litrů Božkova Zlatého ročně.

Řada Božkov od Stocku Plzeň zahrnuje v současné době již deset značek. Božkov Zlatý se připojil ke značkám Božkov Tuzemský (nejprodávanější tuzemák v Česku), Božkov Vodka (jedna z nejoblíbenějších domácích vodek), Božkov Meruňka, Božkov Peprmint, Božkov Vaječný likér, Božkov Griotte, Božkov Jablko, Božkov Švestka a Božkov Moravská Švestka.


Zdroj: Agris, 27. 3. 2006





© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.

Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 14.12.2025 14:03