Agris.cz - agrární portál

Magister od Stocku Plzeň zaútočí v nové reklamě na všechny smysly

2. 6. 2006 | Agris

Jedna z nejoblíbenějších bylinných lihovin v České republice – Magister od společnosti Stock Plzeň – bude mít novou televizní reklamu. Informoval o tom dnes mediální zástupce společnosti Jiří Janoušek. Třicetivteřinový spot bude mít podle něj premiéru 5. června, kdy na všech celoplošných televizních stanicích startuje masivní měsíční kampaň na podporu této značky. Spot nazvaný „Smysly“ nahradí starší úspěšné reklamy „Duchové“ a „Petanque“. „Smysly“ komunikují Magister jako pití, které vnímáme nejen na jazyku, ale doslova všemi smysly.

„V předchozích spotech byl Magister spojen především s partou přátel a dobrou zábavou, nyní zdůrazňujeme vlastní benefity samotného produktu,“ uvedl ředitel prodeje a marketingu Stocku Plzeň Richard Švéda. Podle něho je cílem kampaně další posílení postavení Magistra na českém trhu.

Magister byl na trh uveden na podzim roku 2000 a je jednou z klíčových značek portfolia Stocku Plzeň. Magister je typický hořkosladkou bylinnou chutí a temně rudou barvou. Vyrábí se ze směsi 40 druhů bylin a koření z celého světa, které se macerují po několik měsíců v nejjemnějším lihu. Stejně dlouhou dobu pak Magister zraje v dubových kádích, aby získal vyváženou chuť. V současné době je Magister čtvrtou nejoblíbenější bylinnou lihovinou na českém trhu. První a druhou příčku na trhu přitom obsazují Fernet Stock a Fernet Stock Citrus, také z produkce Stocku Plzeň.


Zdroj: Agris, 2. 6. 2006





© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.

Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 14.12.2025 13:56