Agris.cz - agrární portál

Informační kampaň o ptačí chřipce

15. 6. 2006 | ÚZPI

Finanční částku 150 000 EUR investuje polský drůbežářský svaz do informační kampaně o drůbeží chřipce.

Polský drůbežářský svaz plánuje připravuje informační kampaň na téma ptačí chřipky. Plánováno je celoplošné odvysílání reklamních spotů v televizi a rozhlase, které by měly informovat o nezávadnosti konzumace drůbežího masa i přesto, že se v Evropě vyskytly případy onemocnění ptačí chřipkou. Svaz vyčlenil pro tuto kampaň finanční částku ve výši přibližně 150 000 EUR, zčásti byla částka pokryta z příspěvků členů Svazu, další finanční prostředky poskytla polská vláda. Polská vláda již uvolnila pro účely boje s ptačí chřipkou a kompenzační platby na pokrytí ztrát ve výrobě drůbeže částku 42 milionů EUR. Polsko zaznamenalo v souvislosti s výskytem ptačí chřipky pokles spotřeby drůbežího masa a jeho ceny o cca 10 %. Také export drůbežího masa v průběhu posledních měsíců významně poklesl. Ztráty v celém odvětví chovu drůbeže způsobené těmito nepříznivými okolnostmi se odhadují na 190 mil. EUR.


Zdroj: ÚZPI, 15. 6. 2006





© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.

Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 15.12.2025 13:27