Zisk amerického výrobce polévek Campbell klesl o 3,6 procenta
20. 11. 2006 | ČTK
Zisk amerického výrobce polévek Campbell Soup Co. v prvním čtvrtletí nového fiskálního roku mírně klesl na 291 milionů dolarů (6,3 miliardy Kč) z loňských srovnatelných 302 milionů dolarů. Loňské výsledky však výrazně podpořil mimořádný daňový zisk 47 milionů dolarů. Tržby společnosti se naopak zvýšily o osm procent díky růstu cen a novým produktům. Informovala o tom společnost v dnešním prohlášení.
Zisk na akcii za tři měsíce do konce října se snížil na 72 centů z předchozích 73 centů. Zisk ze současných operací, tedy bez zahrnutí prodaných aktivit, činil 66 centů a překonal tak odhady analytiků, kteří v průměru očekávali zisk 61 centů.
Tržby výrobce polévek stejného jména, čokolády Godiva či sušenek Pepperidge Farm stouply o osm procent na 2,15 miliardy USD. Stejně jako další potravinářské společnosti také Campbell zdražil své produkty, aby se tak lépe vyrovnal s vyššími náklady na energii a suroviny. Firma také zvýšila výdaje na propagaci nových produktů, jako jsou polévky s nízkým obsahem sodíku.
Společnost zopakovala, že za celý letošní fiskální rok očekává růst zisku o pět až sedm procent z loňských 1,73 dolaru na akcii. Tržby se mají zvýšit o tři až čtyři procenta, napsala agentura Reuters.
Zdroj: ČTK, 20. 11. 2006
© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.
Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 15.12.2025 21:20
