Nový mlýn na pšenici durum v Pavii
8. 8. 2007 | ÚZPI
Nový management a marketinková strategie zdvojnásobila prodej traktorů v minulých třech letech u firmy Same Deutz-Fahr ve Velké Británii.
Nový management a marketinková strategie zdvojnásobila prodej traktorů v minulých třech letech u firmy Same Deutz-Fahr ve Velké Británii. Např. minulý rok bylo poprvé prodáno více než 1000 jednotek a čísla za první pololetí 2007 prozrazují, že letošní rok bude ještě úspěšnější.
Tento úspěch neušel pozornosti rodičovské společnosti SDFG z Treviglio v Itálii, která chce převzít a využít tuto marketinkovou expertizu a zavést ji i v ostatních evropských státech, kde není prodej na odpovídající úrovni. Tržní podíl v západní Evropě je kolem 16 %, ale existují oblasti, kde nedosahuje ani 6 %. Výsledkem je, že se v současné době stane obchodním centrem Same Deutz-Fahr UK Irsko. Do tohoto střediska určeného zejména pro severské země (Skandinávii, země Benelux a další baltské země) bude implementována a kontrolována marketinková strategie firmy. Nové personální obsazení – obchodní manažeři, personál pro podporu prodeje, náhradní díly a servis se právě nabírá. Prodej všech typů traktorů v této oblasti činí asi 40 000 jednotek a cílem této společnosti je zvýšit tuto hodnotu asi o 5 %. Existuje proto předpoklad, že by roční objem a obrat Same Deutz-Fahr UK Warvickshire stoupl o 3000 jednotek a o 90 milionů eur.
Zdroj: ÚZPI, 8. 8. 2007
© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.
Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 14.12.2025 10:41
