Agris.cz - agrární portál

Kostelecké uzeniny HITem Moderního obchodu

5. 12. 2007 | Agris

Z osmého ročníku ankety HIT Moderního obchodu si společnost Kostelecké uzeniny převzala ocenění hned za tři první místa. Informovala o tom dnes mluvčí společnosti Agrofert Holding Jitka Adamčíková. Kostelecké uzeniny uspěly podle ní ve třech z celkových 21 kategorií v konkurenci 174 výrobků od 45 dodavatelů. Cenu v Praze převzal za Kostelecké uzeniny obchodní ředitel Mojmír Zaydler.

Vítěznými produkty se staly Javořické párky v kategorii Masné výrobky a výrobky z ryb, Utopenci v kategorii konzervované výrobky a Křemešník v kategorii Výrobky se značkou KLASA. „Značku Klasa máme přidělenu u dalších 15 výrobků. Oceněný Křemešník patří do kategorie fermentovaných salámů s ušlechtilou plísní na povrchu, které jsou vlajkovou lodí našich produktů,“ upřesňuje Zaydlar.

„Vítězné umístění produktů Kostelecký uzenin je pro nás zpětnou vazbou, že pilíře, na kterých stavíme - tradice, lidský a technický potenciál - jsou tou správnou cestou a zákazník je umí ocenit,“ hodnotí výsledek ankety obchodní ředitel Kosteleckých uzenin. „Vítězné a další produkty jsme podpořili zejména v letákových kampaních obchodních řetězců a v rámci ochutnávek na vybraných prodejních místech. Novinkou je inovace designu loga a obalů produktů,“ dodal obchodní ředitel.

Hodnotícími kritérii výrobků byly zájem spotřebitelů o nový výrobek, podpora prodeje, výše marže, růst obratu a obrátkovost. Porotu tvořili zástupci obchodních sítí Ahold ČR, ENAPO obchodní, Globus ČR, Jednota České Budějovice, Jednota Kaplice, Maloobchodní síť Bala, Maloobchodní síť Brněnka, ROSA market a SPAR Česká obchodní společnost.


Zdroj: Agris, 5. 12. 2007





© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.

Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 16.12.2025 05:34