Bohemia Sekt zahájil distribuci vlastního nealkoholického sektu
11. 12. 2007 | ČTK
Bohemia Sekt, výrobce šumivých vín se sedmdesátiprocentním podílem na českém trhu, zahájil distribuci vlastního nealkoholického sektu. Láhev, která má stejný design jako tradiční sekty doplní výrobkové spektrum největšího výrobce vína v Česku. ČTK to řekl marketingový ředitel Martin Fousek. Podobné produkty už nabízí Soare sekt. "Vysledovali jsme, že řada lidí si na akcích chce připít sektem ve flétnové sklenici, ale zejména kvůli řízení vozů nemohou," dodal. Podobné nápoje výrazně prorazily v Maďarsku, Německu a na Slovensku. Bohemia Sekt, který se s výrobkem zaměří zejména na gastronomii, chce do konce roku prodat nejméně 20.000 lahví této novinky.
"V průběhu prosince už se bude výrobek objevovat v některých řetězcích," řekl Fousek. Poté by ho měla nabízet většina maloprodejen s plochou nad 400 metrů čtverečních. Podnik žádnou kampaň nezahájil a nabízí nový produkt jen konkrétním partnerům. Cena na pultech by se bude pohybovat kolem 119 korun za třičtvrtělitrovou láhev, shodně jako prodejní cena Bohemia Sektu Demi Sec, dlouhodobě nejprodávanějšího jakostního šumivého vína v Česku.
Podobné produkty už nabízí několik let jablonecký Soare sekt, který dosud ovládal 95 procent českého trhu s nealkoholickými šumivými nápoji.
Bohemia Sekt letos očekává prodej 10,4 milionu lahví sektů, meziročně o 6,3 procenta více. Celý český trh šumivých vín má vzrůst o 3,5 procenta na 14,7 milionu prodaných lahví.
Zdroj: ČTK, 11. 12. 2007
© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.
Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 14.12.2025 23:53
