Agris.cz - agrární portál

Logo KLASA podporuje prodejnost zboží

13. 2. 2008 | Agris

Dosavadní dopad kampaně na podporu potravin označených logem KLASA je pozitivní. Konstatoval to na základě výsledků výzkumů mezi výrobci KLASA Vilém Frček, mluvčí Státního zemědělského intervenčního fondu (SZIF), který značku spravuje.

Téměř tři čtvrtiny držitelů značky KLASA podle něj deklarují, že logo značky KLASA má pozitivní vliv na prodej takto označených výrobků. Přes 40 procent respondentů uvedlo, že se díky ocenění KLASA zvýšily prodeje jejich výrobků o 10 procent. I proto považuje podle Frčka 87 procent držitelů značky KLASA kampaň za zdařilou. Oceňují zejména TV reklamu, sales promotion a billboardy.

Kromě zvýšení prodejů pomáhá značka KLASA výrobcům také ve zvýšení prestiže jejich výrobků a lepší image firmy. Průzkum také sledoval, pro jaký typ výrobků chtějí producenti potravin získat ocenění KLASA. Celkem 80 procent z nich uvedlo, že se jedná o výrobky, které jsou pro ně z obchodního hlediska nejdůležitější, 65 procent výrobců, jež už ocenění KLASA pro své výrobky mají, bude usilovat o značku KLASA i pro své další výrobky. Naproti tomu třetina výrobců o značku KLASA pro své výrobky žádat nebude.


Zdroj: Agris, 13. 2. 2008





© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.

Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 13.12.2025 15:07