Český trh s biopotravinami 2008
18. 3. 2008 | ÚZPI
Green marketing ve spolupráci s Českým a slovenským odborným nakladatelstvím připravují další aktualizované vydání ročenky Český trh s biopotravinami 2008.
Pro vydání ročenky tentokrát došlo ke spojení mediální síly největšího odborného vydavatelství v oblasti obchodu potravin a jedinečného know-how marketingové agentury specializované na trh s biopotravinami . Kromě detailní analýzy českého trhu s biopotravinami, kterou každoročně vypracovává Green marketing, ročenka 2008 přinese aktuální a čerstvé informace, nejdůležitější data o českém i světovém trhu, vývoj spotřeby, přehled největších firem v oboru a výhled na další vývoj v roce 2008 a 2009.
Z obsahu:
- Trh s biopotravinami ve světě
- Zpracování bioproduktů a výroba biopotravin v ČR, nové produkty na trhu
- Struktura trhu s biopotravinami v ČR
- Produktová analýza
- Maloobchodní prodej biopotravin v ČR
- Nové trendy ve vývoji produktů
- Jak správně komunikovat kategorii biopotravin
- Případové studie (retail, zpracování, dodavatelský řetězec)
- A letos poprvé přehled českého trhu s bio kosmetikou a výrobky Fair Trade
Ročenka bude vydána 1. dubna 2008.
Předběžné objednávky posílejte na Mgr. Toma Václavíka, tom@greenmarketing.cz
Zdroj: ÚZPI, 18. 3. 2008
© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.
Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 14.12.2025 13:05
