Spar představuje novou privátní značku potravin S-BUDGET
27. 5. 2008 | Agris
Společnost SPAR uvedením nové řady potravinových produktů reaguje zejména na stále se zvyšující výdaje zákazníků, které jsou spojené především s nákupem potravin. Od 26. března 2008 byla nejprve zavedena cenová garance, která tak na tři měsíce zmrazila ceny u více než sedmi set potravinářských i nepotravinářských výrobků. Kromě tohoto kroku, který má jejím zákazníkům pomoci více ušetřit, začala společnost SPAR pracovat na vývoji nové vlastní řady potravinových produktů za příznivou cenu avšak v souladu se zachováním potřebné kvality. Výsledkem jejího úsilí je zcela unikátní vlastní značka S-BUDGET. Od 18. června 2008 (25. týden) tak supermarkety SPAR a hypermarkety INTERSPAR uvádí pod značkou „S-BUDGET“ více než 60 nových produktů, které kombinují skvělý poměr mezi cenou a výkonem všech privátních značek SPAR s jedinečnými cenami svědčícími rodinnému rozpočtu.
Řada S-BUDGET je první privátní značkou potravin, kterou SPAR uvádí společně ve svých prodejnách v několika zemích najednou - v Rakousku, Itálii, Slovinsku, Maďarsku, ČR a Chorvatsku. To také vysvětluje nízké ceny produktů této řady: mezinárodní nákup ve velkém množství totiž poskytuje značné výhody ve finančních nákladech. Vzniklá úspora se tak může pozitivně promítnout do ceny těchto produktů. Cenové výhodnosti nahrává i fakt, že produkty řady S-BUDGET budou k dostání převážně ve větších baleních, což způsobí, že SPAR může ceny nastavit ještě výhodněji.
I když jsou výrobky řady S-BUDGET k dostání za výrazně nízké ceny, přesto splňují přísné kvalitativní podmínky dané společností SPAR. Velký důraz je kladen na pečlivý výběr dodavatelů, a proto rozmanité druhy těstovin jsou vyrobeny v Itálii a mražené bylinky naopak pocházejí z Francie. Zároveň jsou všichni dodavatelé jak před začátkem tak i během spolupráce průběžně testováni.
Uvedením značky S-BUDGET SPAR opět rozšiřuje svoji širokou nabídku privátních značek, díky kterým tak zákazníci mohou optimálně kombinovat produkty z oblasti základních potravin. Na své si tak přijdou v síti hypermarketů INTERSPAR a supermarketů SPAR nejen příznivci bioproduktů Spar Natur*pur, ale i ti, kteří si oblíbili speciality, produkty ze svých regionů a v neposlední řadě i zákazníci, kteří nemohou příliš utrácet.
Provozovatelem hypermarketů INTERSPAR a supermarketu SPAR v České republice je společnost SPAR Česká obchodní společnost s.r.o., která je součást skupiny ASPIAG (Austria Spar International AG) realizující zahraniční aktivity rakouského koncernu SPAR v České republice, Slovinsku, Maďarsku, Itálii a Chorvatsku. Od roku 1997 otevřela skupina ASPIAG v České Republice již 27 hypermarketů INTERSPAR a 2 supermarkety SPAR (v Třebíči a České Lípě). Více informací na
Martin Hruška, generální ředitel SPAR Česká obchodní společnost s.r.o.
Zdroj: Agris, 27. 5. 2008
© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.
Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 15.12.2025 04:28
