Agris.cz - agrární portál

Privátní značka potravin S-BUDGET vstupuje na český trh

4. 6. 2008 | Agris

Řadu potravinových výrobků za výrazně nízké ceny s názvem S-BUDGET uvádí na tuzemský trh společnost SPAR. Od 18. června 2008 (25. týden) tak supermarkety SPAR a hypermarkety INTERSPAR nabídnou svým zákazníkům pod značkou „S-BUDGET“ více než 60 nových produktů. Jedná se především o výrobky z oblasti základních potravin, které budou k dostání za velmi příznivé ceny při zachování přísných kvalitativních podmínek daných společností SPAR.

Řada S-BUDGET je první privátní značkou potravin, kterou SPAR uvádí společně ve svých prodejnách v několika zemích najednou. To také vysvětluje nízké ceny produktů této řady: mezinárodní nákup ve velkém množství totiž poskytuje značné výhody ve finančních nákladech. Vzniklá úspora se tak může pozitivně promítnout do ceny těchto produktů. Cenové výhodnosti nahrává i fakt, že produkty řady S-BUDGET budou k dostání převážně ve větších baleních a především v jednoduchých, graficky nenáročných obalech.

Těžiště řady S-BUDGET leží v základních potravinách jako jsou mouka, těstoviny, máslo a ovoce a zelenina. Zákazníci zde dále najdou nejen toustový chléb, makový závin, švestková povidla, křupky, ale také např. mražený hamburger. V nabídce potravin řady S-BUDGET, která se bude stále rozšiřovat, nebudou chybět ani nealkoholické nápoje, a to balené vody či ochucené limonády. Velký důraz klade společnost SPAR na pečlivý výběr dodavatelů, a proto například rozmanité druhy těstovin jsou vyrobeny v Itálii a mražené bylinky naopak pocházejí z Francie.

Obal produktů řady S-BUDGET vychází z jednotného návrhu, který je tvořen zeleným pozadím se symbolem SPARU – jedle a viditelným logem S-BUDGET.

„Pro obaly produktů řady S-BUDGET je typické červeno-zelené provedení, stejně jako střídmá jednoduchost a prosté grafické provedení bez fotografií. Jednoduchost obalů výrazně ovlivňuje úspory v nákladech, které se promítají do konečné ceny výrobků,“ říká Petr Jindra, marketingový ředitel společnosti SPAR Česká obchodní společnost.

Uvedení nové řady S-BUDGET bude podpořeno komunikační kampaní, jejíž ústřední motto je červená peněženka. Ta se stává tím plnější dvacetikorunovými mincemi čím více zákazník produkty S-BUDGET nakupuje. Základní barvou kampaně je zelená, stejně jako je barva obalů produktů S-BUDGET a nasazena bude v in-store médiích, letácích obchodního řetězce a v outdoorové a tiskové kampani.

K uvedení značky byla speciálně připravena také interní marketingová kampaň, která začala běžet již tři týdny před jejím uvedením v prodejnách. Zaměstnanci tak na různých tradičních i netradičních místech v zázemí prodejen nacházejí vtipné vzkazy a tipy, jak s uspořenými penězi od 25. týdne mohou naložit. Výjimkou například nebyl ani zaměstnanecký výtah, kde byl vyvěšen plakát – „Víte jak uspořit? Pokud ne, přestupte do vedlejšího výtahu.“ Zde pak čekal kompletně zelený branding výtahu s usmívající se peněženkou S-BUDGET.

Provozovatelem hypermarketů INTERSPAR a supermarketu SPAR v České republice je společnost SPAR Česká obchodní společnost s.r.o., která je součást skupiny ASPIAG (Austria Spar International AG) realizující zahraniční aktivity rakouského koncernu SPAR v České republice, Slovinsku, Maďarsku, Itálii a Chorvatsku. Od roku 1997 otevřela skupina ASPIAG v České Republice již 27 hypermarketů INTERSPAR a 2 supermarkety SPAR (v Třebíči a České Lípě). Více informací na www.interspar.cz


Zdroj: Agris, 4. 6. 2008





© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.

Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 14.12.2025 10:21