Díky EURU vzroste spotřeba piva. O miliony půllitrů
9. 6. 2008 | Aktuálně.cz
V České republice roste spotřeba piva nejen v závislosti na počasí, ale také během velkých sportovních akcí. A to úměrně k jejich velikosti.
Nejinak tomu podle představitelů pivovarů bude i během probíhajícího šampionátu Euro 2008. Potvrdili to zástupci největšího českého výrobce piva - Plzeňského Prazdroje.
"Pokud by se naši reprezentanti probojovali až do finále a zájem českých fanoušků by tak v plné síle vytrval až do závěru mistrovství, mohou Češi během jeho trvání vypít až o jeden milion piv Gambrinus více, než by se zkonzumovalo v běžném období," odhaduje Jiří Rákosník, senior brand manager značky Gambrinus.
Pivovar počítá s tím, že velká část českých fanoušků směřujících přímo do dějišť mistrovství si poveze zásoby piva s sebou, protože v Rakousku pivo kvůli předpokládanému náporu podražilo.
K fotbalu patří Gambrinus, k hokeji Budvar
Z českých pivovarů má celkem pochopitelně v souvislosti s konáním šampionátu největší očekávání právě Gambrinus. "S ohledem na tržní podíl a dlouhodobé spojení značky s českým fotbalem se na tomto růstu nejvíce může podílet právě konzumace Gambrinusu," píše se v tiskové zprávě.
S růstem spotřeby počítají i ostatní české pivovary, i když podle nich samých pravděpodobně nebude tak zřetelný jako u Gambrinusu.
"Samozřejmě očekáváme zvýšenou spotřebu piva v hospodách. Naše značka je však marketingově spojena hlavně s českým hokejem. V souvislosti s mistrovstvím Evropy ve fotbale jsme žádnou kampaň nepřipravili, proto nejsem schopen říct, o kolik spotřeba poroste," sdělil Aktuálně.cz do telefonu Petr Samec, PR manažer Budějovického Budvaru.
Zdroj: Aktuálně.cz, 9. 6. 2008
© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.
Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 24.12.2025 20:32
