Capri-Sonne expanduje
17. 4. 2009 | ÚZEI, Agronavigator.cz
Díky svým jasným tržním profilům a svou důsledností při prodeji nápojů a strategii tvorby přidané hodnoty má Capri-Sonne podíl na celosvětovém obchodu a od roku 1997 dosahuje stálého zvyšování obratu. Také v roce 2009 stojí tato značka před dalším očekávaným nárůstem. Mateřské sídlo společnosti v německém Eppelheimu tak bude, i přes obtížné hospodářské prostředí, investovat dvacet milionů EUR, přičemž bude vytvořeno padesát nových pracovních míst. Tento krok je nezbytný pro zajištění rychlého úspěchu nápoje Capri-Sonne v nových 0,33 litrových opakovaně uzavíratelných obalech. Po zavedení tohoto nápoje na trh v Německu a ve Velké Británii, přichází v jubilejním roce na trh velké balení Capri-Sonne také v řadě zemí západní a východní Evropy.
Na novém výrobním zařízení v provozu v Eppelheimu se vyrábí velké stabilní sáčky se šroubovacím uzávěrem.
Již podle střednědobého odhadu se může velké balení nápoje Capri-Sonne postarat o trvalý nárůst prodeje v celé Evropě.
Mezinárodní potenciál
Celosvětově je Capri-Sonne třetí největší značkou mezi nápoji obsahujícími ovoce prodávanými na mnoha světových trzích. Ovocná šťáva je jedničkou s 43,9 procenty tržního podílu a například ve Spojených státech amerických zaujímá vedoucí postavení na trhu. I přes toto své dobré postavení na trhu se jeví mateřské firmě v Heidelberg-Eppelheimu růstový potenciál nápoje Capri-Sonne klasickém 0,2 litrovém balení jako mezinárodně ještě dlouho nevyzrálý.
Expanze na asijský trh a zpřístupnění jihoamerických trhů vyznívají jako cíle, které by měly být zajištěny pro příští léta, aby prodej mezinárodně vyráběného nápoje Capri-Sonne nadále dvojciferně narůstal. Na celosvětově největším odbytovém trhu, Číně, bude rychle vybudováno dobré postavení nápoje Capri-Sonne spoluprácí s renomovaným podnikem Lotte Huabang Beverage. Čínská dceřiná společnost korejské Lotte-Konzerns disponuje rozsáhlou odbytovou sítí v Číně a na počátku roku 2009 se stala partnerem Capri-Sonne.
V současné době se pro Capri-Sonne otvírá úplně nový trh v Pákistánu. Licenční partner Riaz Bottlers Limited byl již předem znám jako oficiální franšízový podnik společnosti Pepsi Cola na pákistánském trhu s nápoji a s úspěchem disponuje příslušným systémem prodeje. Jako oblast s optimálními možnostmi dalšího rozvoje se pro Capri-Sonne jeví po příští léta také Jižní Amerika. Zde bude v jubilejním roce fungovat první testovací trh pro nápoj Capri
Zdroj: ÚZEI, Agronavigator.cz, 17. 4. 2009
© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.
Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 16.12.2025 05:34
