Agris.cz - agrární portál

Prodejci kávy Tchibo Praha loni vzrostl zisk, stouply i tržby

6. 11. 2009 | ČTK

Společnosti Tchibo Praha, významnému tuzemskému prodejci kávy, v loňském roce vzrostl zisk více než čtyřnásobně na 89 milionů korun z předloňských 21 milionů. Firma loni v Česku zvýšila také tržby o sedm procent na přibližně 1,8 miliardy Kč. ČTK dnes informaci získala z výroční zprávy společnosti umístěné ve Sbírce listin.

"Do hospodářského výsledku společnosti Tchibo Praha, dosaženého v roce 2008, se promítl nejen celoroční nárůst prodeje kávy, ale především pozitivní výsledek v oblasti prodeje spotřebního zboží," řekl dnes ČTK generální ředitel společnosti Richard Hodul.

Tchibo v Česku prodává stejnojmennou kávu, kávu značky Jihlavanka, od roku 2002 také značku Davidoff Café. V roce 2004 začala firma v tuzemsku budovat síť prodejen, ve kterých prodává pod svou značkou také spotřební zboží. Nabídka obchodů sahá od oblečení přes sportovní potřeby či bytové doplňky po elektroniku. Tyto produkty distribuuje Tchibo také prostřednictvím obchodních řetězců.

Společnost v minulém roce otevřela pět značkových obchodů ve velkých českých městech. Počet těchto prodejen tak ke konci roku dosáhl 23. Firma loni začala své výrobky prodávat také po internetu.

Firma sídlící v Jihlavě v loňském roce zaměstnávala v průměru 281 zaměstnanců, téměř o 60 více než před rokem. Nová pracovní místa vznikla v souvislosti s rozšiřováním obchodních aktivit společnosti. Tchibo Praha je součástí nadnárodní skupiny Tchibo sídlící v Německu.


Zdroj: ČTK, 6. 11. 2009





© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.

Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 05.05.2024 01:30