Agris.cz - agrární portál

Německá značka „Ja!Natürlich“ loni úspěšná i navzdory krizi

25. 3. 2010 | ÚZPI

Značka biopotravin Ja!Natürlich německé maloobchodní skupiny Rewe International zaznamenala v roce 2009 pozitivní růst. Obrat biopotravin s touto značkou loni vzrostl o 2 procenta, na celkem 271 milionů eur.

Biopotraviny pod značkou Ja!Natürlich jsou prodávány v Rakousku působících maloobchodních řetězcích Billa, Penny, Merkur a Arey. Pro rok 2010 počítá skupina REWE s dalším růstem obratů, zejména díky rozšířenému sortimentu biopotravin Ja!Natürlich v supermarketech ADEG, který byl nedávno koupen, a rozšířením nabídky produktů pro zahradničení.

Do roku 2007 se řada biopotravin pod značkou Ja!Natürlich pyšnila dvoucifernými ročními nárůsty obratů. V roce 2008 růst obratu poklesl na 6 procent a ještě zpomalil vloni na 2 procenta, což je stále dobrý výsledek vzhledem k všeobecnému útlumu díky ekonomické krizi.

I v roce 2010 má skupina REWE v oblasti biopotravin značná očekávání. Prodej biopotravin v prodejnách celé skupiny by měl letos meziročně vzrůst o 30 procent, tedy výrazně více, než vloni, kdy růst obratů dosáhl 6 procent.

V ČR se můžete s touto značkou setkat na pultech supermarketů Billa.

Zdroj: GreenPlanet


Zdroj: ÚZPI, 25. 3. 2010





© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.

Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 29.04.2024 03:10