Agris.cz - agrární portál

Startuje podzimní etapa kampaně Ryba domácí

22. 9. 2010 | MZe ČR

Ministerstvo zemědělství v září zahájí další etapu komunikační kampaně Ryba domácí. Jednou z tradičních podzimních činností v rámci zemědělského roku je výlov rybníků. A právě výlov rybníka je ideálním místem pro nákup čerstvých sladkovodních ryb té nejvyšší kvality.

„Chceme lidi motivovat, aby výlov navštívili, a to nejlépe s celou rodinou. Budeme proto využívat rozhlasových spotů a upoutávek na internetu,“ uvádí ředitelka OP Rybářství Renáta Komiková, která dále dodává: „Největší výhodou nákupu ryb přímo na výlovech je jednak záruka stoprocentní čerstvosti a dále dostupnost sezonních druhů ryb, jako je štika nebo candát, které nejsou v průběhu roku v obchodech běžně k dostání.“

Kompletní seznam výlovů zpracovaný Rybářským sdružením České republiky byl v těchto dnech zveřejněn na stránkách projektu www.rybadomaci.cz

Mimo cílené podpory výlovů se kampaň v podzimní etapě dále zaměří na propagaci konzumace sladkovodních ryb v televizních pořadech o vaření, v tištěných mediích a na internetu. Naplánovány jsou rovněž promo akce a ochutnávky rybích specialit v rámci vybraných městských slavností po celé ČR.

Propagační kampaň Ryba domácí je spolufinancována z Evropského rybářského fondu a jejím cílem je podpořit spotřebu sladkovodních ryb a výrobků z nich. Cílem projektu ovšem není pouze navrátit rybím produktům jejich místo v jídelníčku spotřebitelů, ale také podpořit zájem veřejnosti o produkty rybolovu a akvakultury, a tím v dlouhodobé perspektivě ovlivnit spotřebitelské chování lidí a podporovat zdravější životní styl.


Zdroj: MZe ČR, 22. 9. 2010





© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.

Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 04.05.2024 23:42