Virtuální Tesco přilákalo tisíce lidí
6. 1. 2012 | E15 on line
Do nového internetového obchodu s potravinami a drogistickým zbožím, který v Praze a okolí zprovoznil obchodní řetězec Tesco, se již podle mluvčí společnosti Evy Karasové zaregistrovalo několik tisíc zákazníků. Největší zájem je o základní potraviny. Průměrný internetový nákup zatím obsahuje 77 položek.
Tesco je prvním obchodním řetězcem nabízejícím zboží každodenní spotřeby, který v tuzemsku spustil internetový prodej. Na internetu dosud prodávaly zboží jen sítě prodejen specializovaných například na elektroniku či sportovní potřeby.
„Největší zájem je o nápoje, ovoce, zeleninu nebo pečivo,“ uvedla Karasová, podle které lidé do virtuálního nákupního košíku v průměru vloží 77 položek. Počet uskutečněných transakcí v novém internetovém obchodě společnost Tesco nezveřejnila.
Ceny jsou stejné, jako v obchodě
Internetový obchod potravinyonline má v nabídce zhruba 20 tisíc položek a Tesco tuto formu prodeje hodlá postupně rozšířit po celém Česku. „Zboží objednané zákazníky přes on-line obchod je vybíráno a distribuováno přímo z obchodů Tesco,“ uvedla Karasová. V Praze a jejím okolí dodávky objednaného zboží zabezpečují hypermarkety Tesco v Letňanech a na Zličíně a prodejna Tesco Extra na Skalce.
Ceny zboží v internetovém obchodě společnosti Tesco jsou stejné jako v jejích tuzemských hypermarketech a totožné budou také akční nabídky. Tesco internetový obchod už nějakou dobu provozuje na domovském britském trhu, kde je prý o tuto službu značný zájem. O internetovém prodeji v Česku uvažuje také například obchodní řetězec Ahold, který provozuje supermarkety a hypermarkety Albert.
Zdroj: E15 on line, 6. 1. 2012
© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.
Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 14.12.2025 10:22
