Společnost Lidl pomohla v loňském roce snížit produkci emisí o víc než 28 tisíc tun CO2
3. 7. 2013 | Agris
Společnost Lidl je odpovědnou firmou, které záleží na ochraně životního prostředí, a proto se aktivně dlouhodobě podílí na třídění odpadu. V loňském roce společnost Lidl přispěla ke zpětnému odběru a recyklaci celkem 27 184 tun obalového odpadu. Tento počet by zaplnil přes 12 tisíc svozových aut.
Společnost Lidl má ve všech svých prodejnách i skladech již několik let zavedenou politiku třídění odpadu.„V loňském roce jsme recyklovali přes 14 000 tun sběrného papíru a přes 700 tun plastů. V každé naší prodejně jsme umístili speciální plastové boxy na použité baterie, do kterých mohou použité baterie odkládat i naši zákaznici. Vloni jsme také díky nim shromáždili přes 1 tunu baterií,“ řekla Jitka Vrbová, tisková mluvčí společnosti Lidl.
Společnost Lidl si uvědomuje zodpovědnost za obaly, které uvádí na trh a je pro ni prioritou, aby se obaly, které dosloužily, vytřídily a následně zrecyklovaly.
„Díky zapojení naší společnosti do projektu EKO-KOM, který zajišťuje třídění a recyklaci obalových odpadů v ČR, jsme přispěli na provoz systému tříděného sběru v naší zemi. Náš podíl ovšem není pouze finanční. Díky účasti v tomto environmentálním projektu jsme přispěli také přímo k ochraně životního prostředí. V roce 2012 naše úspora činila 28 601 tun CO2 a tím se uspořilo 688 267 GJ energie,“ uvedla Jitka Vrbová.
Energie uspořená společností Lidl představuje 1337 dnů spotřeby elektrické energie na veřejné osvětlení v hlavním městě Praze.
Společnost Lidl se díky projektu EKO-KOM podílela na zajištění ročního provozu a obsluhy 8 880 barevných kontejnerů na tříděný odpad (papír, sklo, plasty a nápojové kartony) a 163 sběrných míst pro kovové obalové odpady a tím umožnila třídění odpadů více než 483 905 obyvatelům.
O společnosti Lidl
Společnost Lidl otevřela prvních 14 prodejen v České republice v červnu 2003. V průběhu jejího působení na českém trhu rozšířila obchodní síť na 229 prodejen. Lidl se již počtvrté stal Obchodníkem roku. Blízkost prodejen k zákazníkům a jednoduchost prodeje jsou základem úspěchu společnosti. Prodejny Lidl jsou specifické pro svou vysokou funkčnost, účelovost, příjemné a čisté prostředí. Jasné a přehledné rozdělení jednotlivých uliček umožňuje zákazníkovi rychlou a jednoduchou orientaci.
Kromě značkových výrobků naleznou zákazníci v regálech obchodů Lidl také vynikající produkty prodávané pod vlastní značkou včetně širokého výběru mléčných a chlazených výrobků, uzenin, ryb a drůbežího masa. Navíc denně nechybí čerstvé ovoce a zelenina a rozmanitý výběr pečiva.
Veškerý sortiment zboží podléhá neustále přísné kontrole kvality a pouze dodavatelé, kteří tyto vysoké normy kvality splňují, mohou své zboží do Lidlu dodávat. Důležitou zárukou čerstvosti je také krátká dodací cesta a okamžitá překládka zboží.
Společnost Lidl pro své zákazníky připravuje pravidelně slevové akce a speciální tematické týdny. Kromě potravinářského sortimentu jsou v rámci těchto akcí nabízeny také potřeby pro domácnost, kancelář, sport, zábavu nebo kutilství. Více informací na www.lidl.cz.
Zdroj: Agris, 3. 7. 2013
© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.
Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 26.12.2025 00:25
