Firma Allivictus expanduje do ciziny, snaží se prosadit v Kanadě
20. 8. 2013 | ČTK
Společnost Allivictus, která je největším tuzemským prodejcem česnekové tinktury, expanduje do zahraničí. Nyní se zkouší prosadit v Kanadě. Allivictus o tom informoval ČTK.
Tržby firmě loni meziročně stouply o více než pět procent na 32,4 milionu korun. Tinktura, k jejímuž prodeji je potřeba povolení ministerstva zdravotnictví, je dostupná v lékárnách a na firemním e-shopu.
Allivictus získal povolení k prodeji a registraci česnekové tinktury jako "přírodního zdravotního produktu" v Kanadě. Takto registrované produkty musí splňovat kritéria stanovovaná vládní organizací Health Canada, která se zabývá zdravotní péčí.
Spolu s registrací získal Allivictus i povolení uvádět na kanadských obalech tohoto produktu tvrzení, že česneková tinktura je tradičně používána v bylinné medicíně k úlevě od příznaků spojených s infekcí horních cest dýchacích a s nachlazením, ke snižování zvýšené hladiny krevních lipidů (hyperlipidémie) a k udržení kardiovaskulárního zdraví dospělých.
V budoucnu chystá Allivictus otevření nových poboček a obchodů i na dalších místech světa. V dohledné době je v plánu uvedení výrobků Allivictus na trh například v Německu, Panamě nebo v Dubaji. "Orientace na zahraniční trhy je naše dlouhodobá obchodní strategie. Jsme velmi rádi, že si český česnek nachází své zákazníky nejen v Česku, ale i v zahraničí," uvedl ředitel společnosti Martin Dindoš.
Zdroj: ČTK, 20. 8. 2013
© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.
Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 05.05.2024 18:23