Potravináři vyvezli prostřednictvím diskontu Lidlu zboží za 4 mld
18. 2. 2014 | ČTK
Čeští potravináři vyvezli prostřednictvím diskontu Lidl pod jeho privátní značkou loni zboží v hodnotě čtyři miliardy korun. Meziročně se tak export zvýšil o 900 milionů korun. Lidl to dnes uvedl v tiskové zprávě.
Prostřednictvím diskontu se tak na zahraniční prodejny firmy dostaly výrobky mj. společností Krahulík, Kostelecké uzeniny, Veseta, Alimpex - maso, Delimax nebo Mlékárna Čejetičky.
Jejich výrobky mířily hlavně na Slovensko, do Polska, Maďarska, Rumunska, Chorvatska, Slovinska či Bulharska. Největší úspěchy slaví za hranicemi především české uzeniny, pramenité a ochucené vody, mléčné výrobky, ale třeba i některé druhy alkoholických nápojů.
"V současné době tvoří podíl exportu z celkového objemu dodaného společnosti Lidl až 70 procent," uvedl generální ředitel Krahulík-Masozávod Krahulčí Jan Kopečný.
Zboží prodávané pod privátní značkou tvoří v Lidlu 80 procent sortimentu.
Zdroj: ČTK, 18. 2. 2014
© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.
Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 18.12.2025 15:01
