MZe představí kampaň na podporu prodeje českých potravin
24.10.2014 | ČTK
Ministr zemědělství Marian Jurečka dnes představí podrobnosti předvánoční kampaně, jejímž cílem je zvýšit prodej tuzemských potravin. Podle již dříve uvedených informací má kampaň za zhruba 50 milionů korun formou spotřebitelské soutěže o ceny motivovat spotřebitele k nákupu výrobků nosících označení Klasa, Regionální potravina či Bio.Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články ke kauze Zemědělské komodity:
- EU musí podpořit poptávku po biopotravinách, říkají ekologičtí zemědělci (23.02.2024)
- Můžeme i utnout pomoc. Thriller s obilím rozkmotřil Ukrajinu a Polsko (21.09.2023)
- Chtějí přinést revoluci v zemědělství, ale žijí na dluh. Rizik je mnoho (20.09.2023)
- Sklizeň obilí v Rusku je podle ministra zemědělství letos rekordní (15.12.2022)
- Ústav zemědělské ekonomiky kritizuje studii firmy KPMG o zemědělských dotacích (11.10.2022)