Agris.cz - agrární portál

SZIF vyhlásil veřejnou zakázku na propagační a informační kampaň regionálních potravin

18. 8. 2015 | SZIF

Státní zemědělský intervenční fond (SZIF) uveřejnil zadávací dokumentaci k veřejné zakázce „Rámcová smlouva – propagační a informační kampaň na podporu regionálních potravin“ v předpokládané maximální hodnotě 57 milionů Kč. Zadávací řízení je rozděleno na dvě samostatné části, pro každou z nich může být vybrán jiný uchazeč.

Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcových smluv na poskytování služeb v oblasti marketingové, mediální a PR kampaně směřující ke komunikační podpoře regionálních potravin na období 2 let od podpisu smlouvy. Předpokládaná hodnota zakázky 57 milionů bez DPH je součtem předpokládaných hodnot jednotlivých částí.

  • Uchazeč může podat nabídku na jednu nebo obě části veřejné zakázky dle své volby. Zakázka je rozdělena na tyto dvě samostatné části:
  • 1. Strategická, kreativní, mediální a PR část
  • 2. Realizační a expoziční část

V rámci první části bude předmětem nabídky uchazeče vypracování strategické koncepce včetně kreativních návrhů, vypracování návrhu PR strategie a PR kampaně na téma podpory regionálních potravin i návrh mediální kampaně.

V realizační části se očekává návrh zajištění ochutnávek na vybraných výstavách, eventových akcích a v řetězcích, zajištění a organizace spotřebitelské soutěže nebo vánoční roadshow s výrobci.

Cílem budoucí propagační a informační kampaně je sdělit zákazníkům, proč se jim vyplatí koupit výrobky s označením Regionální potravina. Velkým benefitem této značky je především prokazatelný původ surovin, čímž se odlišuje od většiny dalších značek na trhu, a dále vědomí, že byla vyrobena malým nebo středním výrobcem či zemědělcem.

Výsledkem úspěšné komunikace bude, aby spotřebitel znal přednosti tuzemské regionální produkce, jako zákazník při nákupu tyto potraviny preferoval a vytvářel tlak na prodejce, aby měli ve svých prodejnách co největší šíři takových produktů k dispozici.

Značku Regionální potravina získávají formou krajských soutěží regionální výrobci potravin a zemědělci. Soutěže se vyhlašují ve všech 13 krajích České republiky (vyjma Prahy). Zemědělský nebo potravinářský výrobek, který usiluje o udělení značky Regionální potravina, musí být vyroben v příslušném regionu ze surovin dané oblasti. Odborné poroty vybírají každý rok vždy jeden vítězný výrobek v 9 kategoriích. Oceněné výrobky získávají certifikát ministra zemědělství a právo užívat značku „Regionální potravina“ daného kraje po dobu 4 let.

Zadávací dokumentace je k dispozici na www.e-zakazky.cz, číslo zakázky je 505987.

Lhůta pro podání nabídek končí 14. října 2015.

  • Vladimíra Nováková
  • tisková mluvčí SZIF

PDF verze ke stažení


Zdroj: SZIF, 18. 8. 2015





© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.

Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 28.04.2024 23:29