Agris.cz - agrární portál

Reklamní akce v Polsku ukázala propast mezi teorií a praxí

9. 11. 2016 | ČTK

Supermarkety jednoho zahraničního obchodního řetězce v Polsku zavalily prázdné obaly od zboží vlastní značky, kterou se řetězec rozhodl propagovat poněkud neprozřetelným slibem vrácení peněz, pokud výrobek plně neuspokojí očekávání zákazníků. A to i v případě, že si lidé už na zboží pochutnali a zbyla jim jen účtenka a obal.

Cílem kampaně "Chytře a levně" bylo povzbudit klienty, aby kupovali výrobky s logem řetězce. Jenže firma nepočítala s mazaností Poláků. "Spousta lidí považovala akci nikoli za reklamu značky, ale za příležitost rychle vydělat," uvedla zpravodajská televize TVN 24. Lidé podle ní často hned na parkovišti před hypermarketem zboží vyložili do auta a s prázdným obalem spěchali k pokladně pro peníze.

Na sociálních sítích se objevila kritika na adresu vychytralých zákazníků. "Je mi líto, že žiji v zemi, kde se lidé nestydí přinést do obchodu prázdnou konzervu od párků, které snědli, a ještě se hádají o vrácení peněz," napsal jeden z uživatelů internetu. "Homo Sovieticus zaútočil," usoudil další.

Akce měla trvat až do konce listopadu, ale síť obchodů ji byla nucena ukončit toto úterý. Původní podmínky se ale nadále vztahují na dříve zakoupené zboží. Řetězec má v Polsku asi 600 prodejen.


Zdroj: ČTK, 9. 11. 2016





© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.

Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 28.04.2024 11:47