Agris.cz - agrární portál

Nestlé uvažuje o prodeji americké divize cukrovinek

16. 6. 2017 | ČTK

Švýcarský potravinářský koncern Nestlé uvažuje o prodeji své americké divize cukrovinek, jejíž roční tržby se pohybují kolem 900 milionů švýcarských franků (21,8 miliardy Kč). Nestlé to uvedla v dnešním sdělení. Skupina ale ujistila, že své globální aktivity na poli cukrovinek hodlá nadále rozvíjet.

Americká divize cukrovinek zahrnuje značky čokoládových rozinek Raisinets, čokoládových tyčinek Butterfinger, BabyRuth nebo 100Grand a další produkty. "Nestlé prozkoumá strategické možnosti svých amerických aktivit na poli cukrovinek, včetně možnosti jejich prodeje," uvedla firma podle agentury Reuters. Se zkoumáním má být hotova do konce roku.

Nestlé zdůraznila, že úvahy nad osudem americké divize neplatí pro ostatní aktivity na poli sladkostí. "Nestlé hodlá nadále plně usilovat o růst svých mezinárodních aktivit v tomto segmentu, zejména své globální značky Kit Kat," sdělila Nestlé. Tato značka součástí americké divize není, protože na ni má v USA od 70. let licenci americká firma Hershey.

Globální divize cukrovinek Neslé měla loni tržby 8,8 miliardy franků. V Česku do ní patří továrny Zora Olomouc a Sfinx Holešov se značkami Orion, Studentská pečeť, Margot, Kofila, bonbony Bon Pari, Jojo a Lentilky.


Zdroj: ČTK, 16. 6. 2017





© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.

Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 06.05.2024 18:41