Agris.cz - agrární portál

Novým ředitelem Prazdroje pro maloobchod a řetězce je J. Klabzuba

4. 10. 2017 | ČTK

Novým obchodním ředitelem Plzeňského Prazdroje pro maloobchod a obchodní řetězce, takzvaný off-trade, je od včerejšího dne třiačtyřicetiletý Jiří Klabzuba. Pracoval 18 let na poli retailového byznysu, řekla ČTK mluvčí největšího českého pivovaru Jitka Němečková.

Jiří Klabzuba byl do současné funkce jmenován po devítileté úspěšné kariéře v Prazdroji, kde dosud zastával pozice národního manažera pro klíčové zákazníky a národního manažera exekuce v off-trade. Poslední tři roky působil v segmentu hospod a restaurací, tzv. on-trade, kde pracoval jako regionální manažer prodeje se zodpovědností za klíčové zákazníky.

"Zaměřím se zejména na posílení obchodních vztahů s našimi partnery a na budování hodnoty celé pivní kategorie," uvedl Klabzuba.

Svou kariéru začal v roce 1997 v nápojové firmě, kde zastával obchodní manažerské pozice a poté rozšířil zkušenosti v oblasti nepotravinářského zboží. V Prazdroji pracuje od roku 2008. V nové pozici nahradil Martina Grygaříka, který se začátkem letošního roku stal obchodním ředitelem Pivovarů Topvar na Slovensku.

Plzeňský Prazdroj prodal v loňském roce České republice a v cizině téměř 11 milionů hektolitrů piva, o necelý milion hektolitrů víc než v roce 2015. Vývoz prémiového ležáku Pilsner Urquell vzrostl meziročně o deset procent na loňských 970.000 hektolitrů.


Zdroj: ČTK, 4. 10. 2017





© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.

Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 04.05.2024 18:08