Agris.cz - agrární portál

Sklizeno loni zvýšilo tržby o 40 procent na 630 milionů korun

9. 2. 2018 | ČTK

Síť prodejen potravin Sklizeno loni zvýšila tržby o 40 procent na 630 milionů korun. Letos očekává tržby kolem miliardy korun. Společnost otevřela loni sedm nových prodejen a pokračovala ve sjednocování sítě pod značku Sklizeno. Na konferenci Retail Summit do řekl ředitel Sklizeno Foods Petr Borkovec.

V letošním roce se chce Sklizeno zaměřit především na růst tržeb, expanzi na Slovensko a vytvoření prodejny nového typu o ploše kolem 500 metrů čtverečních. Firma chce také pokračovat v rozvoji vlastních produktů.

Nově otevírané prodejny byly loni především v obchodních centrech. "V letošním roce po sobě chceme takříkajíc uklidit. Ve 2017 jsme rostli obratově především díky rozšiřování počtu prodejen a rebrandingu mnoha původních prodejen, letos se budeme orientovat na zvětšování nabídky, efektivity a obratu těch stávajících," uvedl Borkovec. K plánovanému obratu jedné miliardy korun letos podle něj pomůže i expanze na Slovensko, kde chce ve spolupráci s partnerem otevřít několik prodejen.

Sklizeno se zaměřuje na prodej zdravých a farmářských potravin. V dubnu 2016 se propojilo se sítí prodejen My Food a v listopadu téhož roku se sítí Náš Grunt. Nyní má přes 50 prodejen. Ve skupině vlastní Brno Investment Group podnikatele Petra Borkovce 55 procent, 29 procent drží David Kukla a téměř 11 procent Aleš Kotěra.


Zdroj: ČTK, 9. 2. 2018





© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.

Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 23.04.2024 20:22