Agris.cz - agrární portál

Slovenská divize Asahi zvýšila prodej piva, i českých značek

3. 4. 2019 | ČTK

Slovenská společnost Plzeňský Prazdroj Slovensko, která patří do japonské skupiny Asahi, loni zvýšila prodej piva o téměř šest procent na více než 1,6 milionu hektolitrů. K nárůstu přispěl i odbyt českých značek piva. Informovala o tom dnes společnost.

"Rok 2018 byl pro trh s pivem mimořádně příznivý, protože pivní sezona odstartovala již v květnu. Slovenští spotřebitelé se přesouvají k prémiovým značkám piv, což potvrzuje nárůst našich prodejů v této kategorii. Minulý rok byl mimořádně silný pro značku Pilsner Urquell, jejíž prodej stoupl o více než 12 procent," uvedl obchodní ředitel Plzeňského Prazdroje Slovensko Martin Grygařík.

Do prodejního portfolia společnosti patří také značky Velkopopovický Kozel, Radegast, Gambrinus či Birell, jakož i slovenské značky Šariš, Topvar a Smädný Mních, které skupina vaří ve svém pivovaru na Slovensku.

Plzeňský Prazdroj Slovensko zaměstnává v zemi pod Tatrami 600 pracovníků. Spolu s koncernem Heineken patří k největším prodejcům piva na Slovensku.

boa mka


Zdroj: ČTK, 3. 4. 2019





© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.

Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 27.04.2024 04:12